Partner in Business – meer dan blije klanten

De meeste bedrijven willen klanten aan zich binden. Nog liever: organisaties willen dat klanten zo blij zijn met hen dat ze graag als klant blijven. En nog liever: dat klanten de loftrompet over hen steken, hun ambassadeur zijn. Gewoon omdat ze meer dan tevreden zijn over de producten en diensten die geleverd worden. De Rabobank heeft in zijn reclame voor vermogensbeheer een zin die dit prachtig verbeeld: de vermogensbeheerder ligt wakker zodat de klant rustig kan slapen. Alle zorgen zijn weggenomen. Zou dat lukken? De lat wordt flink hoog gelegd. Zeker in de huidige economische omstandigheden. Maar het is wel een mooi streven. En een mooie graadmeter voor de kwaliteit van je dienstverlening.

Hoe is dat bij jouw organisatie?
Waar ligt bij jou de lat?
Hoe ervaren klanten die lat?
Wat doe je om je klanten meer dan blij te maken?

Ook wij willen graag dat onze opdrachtgevers en deelnemers meer dan blij zijn met ons. Wat ze van ons vinden lees je hier en hier.

Wil je graag zelf (of met je team) meer blije klanten hebben, meer partner in business zijn? Nodig ons uit voor een gesprek zodat we samen met je kunnen kijken hoe wij je daarbij kunnen helpen.We zijn te bereiken via het contactformulier links of via 06 55 79 78 32

 

 

Speak Your Mind

*